laatste update: 15-02-2018
Soms zijn er zaken die mij opvallen en waar ik mij aan erger. Meestal laat ik het maar zitten, ik ben niet zo'n ingezonden brieven schrijver. Maar mijn ergernis groeide het laatste jaar over één onderwerp wel heel sterk. Bij deze wil ik eens mijn hart luchten.
Een tijdschrift bestaat 20 jaar. Het geeft 5 Ipad's cadeau aan zijn abonnees. Daarvoor moeten de abonnees wel naar een - alleen aan de abonnees bekend gemaakt - deel van de site van de uitgever gaan. Ze moeten allerlei gegevens invullen en een knop aanklikken aan het eind. Is dit echt nodig voor een kans op een cadeau voor uitsluitend abonnees?
Vergeten wie Esau was, dan:
Bij XXXXXXX kun je veel producten vinden. Ze leveren op tijd, zo niet dan laten ze het netjes weten.
Maar als je de klantenservice een bericht stuurt...
Eind mei 2013 deed ik dat en het resultaat?
Bij XXXXXXX kun je diverse modellen telefoons kopen.
En ook een nieuwe oplader als de oude defect is
Ik probeerde dat voor mijn werkgever en het resultaat?
Bij X-mobile sturen ze je een sms met een aanbieding.
Maar wees snel ..., anders ben je jouw voordeel weer kwijt
15 februari 2018 kreeg ik weer een sms!
wim-van-beek.nl -- © 2012 by W. van Beek, Zoeterwoude, nl